یهترین سرمایه گذاری در ایران؟

مطابق تحقیقات انجام شده در IMF (صندوق بین‌المللی پول) تورم‌ در ایران، همراه با افزایش کسری بودجه و تداوم کاهش ارزش ریال تا دو سال آینده ادامه دارد و به همین خاطر لازم است تا از روش های سرمایه گذاری استفاده کنید تا ارزش دارایی‌های خود را حفظ نمایید. روش‌های بهترین سرمایه گذاری در زمان تورم ایران شامل خرید طلای آب شده و سکه، خرید ملک و سرمایه‌گذاری در بورس و بانک هستند که در این نوشته آن‌ها را به‌طور کامل بررسی می‌کنیم.

بهترین راه های سرمایه گذاری در ایران

سرمایه گذاری بهترین راه برای حفظ ارزش و افزایش سرمایه است. در زمان تورم، ارزش پول کاهش و قدرت خرید کاهش می‌یابد. بنابراین، برنامه‌ریزی مناسب برای سرمایه گذاری در زمان تورم و شرایط اقتصادی سخت می‌تواند به شما در حفظ ارزش پول کمک کند. افراد برای حفط ارزش پول خود به بازارهای سرمایه گذاری جذب شده‌اند؛ امروزه بازارهای گوناگونی برای سرمایه گذاری وجود دارد. پس اگر سوال شما هم این است که در شرایط تورمی چه بخریم؟ می‌توانید از گزینه‌های زیر استفاده کنید:

  1. سرمایه گذاری در طلای آب شده
  2. سرمایه گذاری در سکه
  3. سرمایه گذاری در مسکن
  4. سرمایه گذاری در بورس
  5. سرمایه گذاری در ارز و دلار
  6. سرمایه گذاری در بانک

تورم مثل گرمایی است که سرمایه شما را مثل تکه‌ای یخ آب می‌کند و ارزش آن را پایین می‌آورد. به همین خاطر لازم است راه های سرمایه گذاری را به طور دقیق بشناسید و با استفاده از آن‌ها، ارزش پول خود را در دوران رکود تورمی حفظ کنید. در ادامه این روش‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

طلای آب شده؛ بهترین راه سرمایه گذاری در ایران

طلای آبشده به عنوان بهترین راه سرمایه گذاری در ایران شناخته می‌شود؛ چراکه زمانی که ارزش پول کاهش می‌یابد و تورم افزایش می‌یابد، قیمت طلای آب شده به دلیل ارزش ثابتی که دارد، افزایش می‌یابد. طلای آب شده شکلی از طلا است که به صورت خام و بدون اجرت معامله می‌شود و به همین خاطر نقدینگی آن بسیار بالا است. هم‌چنین می‌توان از طلای آب شده برای ساخت مصنوعات طلای مورد نظر هم استفاده شود. 

سامانه طلاین، این امکان را فراهم کرده است تا شما بتوانید در بستر یک سامانه معاملاتی آنلاین، خرید و فروش طلای آب شده را انجام دهید و از این طریق سود کسب کنید. این سامانه با کسب مجوز‌های گوناگون و پشتیبانی با کیفیت در کنار شما است تا با سرمایه گذاری طلای آب شده اثر منفی تورم بر پول خود را کاهش دهید. برای شروع در سامانه طلاین ثبت نام کنید.